Wednesday 6 April 2016

Palawan, Philippines - Why Palawan?

Source : Google 
Masa Mauritius Trip aritu, aku pergi sorang-sorang so banyaklah masa aku untuk membaca dan menimba ilmu. Sedangkan aku ni jenis yang agak jarang membaca tetapi akibat kebosanan melampau aku pun mula lah mengoogle apa yang patut..

Aku pun terus google tempat-tempat menarik dalam dunia mana tau nanti rezeki aku untuk ke sana pula..

Tapi tidak kusangka, bila aku google dan google dan google keluar lak pulau tercantik di dunia terletak di Philippines. Dan pulau tu adalah pulau Palawan. Waahhh..tak jauh sangat tu dari Malaysia.

http://www.cntraveler.com/galleries/2014-10-20/top-30-islands-in-the-world-readers-choice-awards-2014

Tu link yang buat aku tak boleh tidur malam..rasa macam nak saman pun ada dorang ni..

Map Palawan
Tapi tempat dia memang cantik sangatttt...dan Philippines pun tak de lah mahal mana..so kebarangkalian untuk ke Palawan adalah tinggi...

Source : Google 
Hidden Lagoon Palawan island in the Philippines | Photo via @piratescry
Source :  Google
Source : Google
Gambar-gambar kat atas ni bukan aku yang punya..aku amik dari Google. Aku cuma nak korang nampak apa yang aku rasa bila tengok gambar-gambar ni.Hati aku meronta-ronta untuk pergi tempat ni sebelum lebih ramai orang pergi..So...

See you soon Palawan..

No comments:

Post a Comment